5lkramer.reismee.nl

Hexentanzplatz

Vandaag zijn wij rondt 10 uur naar the hexentanzplatz gereden.

Eerst gingen wij naar de dierenpark.

Sommige dieren waren heel makkelijk om te zien en anderen niet. was meest vogels. Waren ook veel hokjes en hekken waar er niets in was. Was niet veel dieren te zien. Er was wolfen, beren, vogels, wilde zwijnen, wasberen, reeen en geiten. Later gingen wij even eten naast de speeltuin en Luke kon daar even spelen. Toen we bijna klaar waren met eten kwam en bui met regen en we werden allemaal nat.

Na het eten gingen wij de heksen gedeelte in.

We liepen richting de kabelbaan en namen een lekker worstenbrood met kruiden door det worst. We namen de kabelbaan naar beneden naar de attractie park waar wij leuke dingen konde doen. Ik en Lars gingen in een soort van hangende achtbaan die op en heksen ketel leek. Na de achtbaan ging ik met Luke in een kinder bootje, Luke vondt het heel leuk.
Later ging ik en Lars in en liggende bobslee in en doorzichtig kist. Later namen wij en ijsje. En dan pakte wij de kabelbaan weer naar boven. Toen we boven waren liepen wij naar en klein topje waar wij en hele mooie uitzicht over de plaats beneden, Thale.. was heel veel wind boven aan op de top.

We liepen terug na dat we bij de top waren geweest. En liepen richting de auto. Ik en Lars wouden even in het heksenhuis die ondersteboven was. Het hele huis was op de kop. Toen ik, Lars en Luke naar buiten kwamen van de heksenhuis liepen wij richting de auto weer en toen was de dag al over.

Wij hadden en hele leuke dag, maar waren wel en beetje moe na en hele dag lopen en dingen doen. Toen we terug kwamen gingen wij even snel iets eten maken. We bakte eieren met groenten en spinazie, en daar naast pasta met pesto er doorheen geroert.

Wat een dag met veel zon en warm 25 graden.